Naše možnosti

Jak jsme začali dávat zážitky - Den v České spořitelně

29.01.2018
Zpět na články

Vetšina firem v rámci soutěží na veletrzích pracovních příležitostí dávají jako ceny pro studenty power banky, flash disky, propisky, bloky. Věci jsou to samozřejmě potřebné a studenti to na pár chvil jistě upotřebí. Nicméně my jsme se rozhodli jít trochu jinou cestou. Tak jako jsme to ukázali na veletrhu Šance, který pořádá Vysoká škola ekonomická. Rozhodli jsme se, že studentovi, který vyhraje naši cenu, dáme ZÁŽITEK, ukážeme pracovní prostředí naší banky a ty oddělení, o které bude mít zájem. Při tom představíme reálné lidi a dáme také příležitost si s nimi popovídat a nasát atmosféru na pracovišti. Student, který vyhrál tento ojedinělý VOUCHER byl Dmitrii Katasonov a nabídky s radostí využil.

light

Dmitrii je nadějný mladík, který druhým rokem studuje prezenčně na Vysoké škole ekonomické, obor Podniková ekonomika a management.  Do Česka přijel studovat z Ruska, konkrétně ze Sibiře z Kemerovské oblasti, kde v zimě teploměr pravidelně ukazuje i 45 stupňů pod nulou.

V následujícím rozhovoru se dočtete, jak Dmitrii navnímal návštěvu České spořitelny, jak se k ní vůbec dostal a co ho všechno zaujalo. Sám si vybral, že by se chtěl setkat s lidmi z HR, Komunikace a Marketingu. A jaký z toho měl zážitek?

Co jsi věděl o České spořitelně před svou návštěvou?

Věděl jsem, že má největší portfolio klientů a působí po celém Česku a sousedních zemích. Českou spořitelnu jsem už navštěvoval v rámci projektu Big Step, takže jsem už malou představu o korporátní kultuře měl. Stejně tak jako o vizi, kterou Spořitelna má ohledně spokojených klientů a zaměstnanců.

Jak se vlastně "upekla" tvoje návštěva na centrále v České spořitelně?

Navštívil jsem veletrh pracovních příležitostí Šance na Vysoké škole ekonomické, kde každý student mohl v rámci soutěže vyhrát nejrůznější ceny od vystavujících firem za svou aktivitu. A já vyhrál.

Jak jsi Českou spořitelnu vnímal jako banku?

Jako giganta na trhu českých bank. Nevím proč, ale také na mě banka působila jako tradiční česká banka.

Měl si možnost hovořit s lidmi z marketingu, z komunikace a z HR. Které oddělení tě nejvíc zaujalo?

Nejvíc mi zaujalo oddělení Employer Brandingu v HR. Mluvil jsem s panem Ondřejem Součkem. Jednak kvůli tomu, že se chystám psát bakalářskou práci zaměřenou na tuto oblast. Za druhé mě překvapilo, že toto oddělení má ve srovnáni s ostatními víc inovativních plánů na rozvoj. Byli jsme na stejné vlně v podstatě po celou dobu naší komunikace.

Překvapili tě něčím lidé, se kterými jsi mluvil?

Nejvíc mě překvapil ten fakt, že lidi se kterými jsem mluvil, neměli od začátku své kariéry jasně nasměrováno, kým budou, nebo čím se profesně stanou. Např. pan Filip Hrubý (tiskový mluvčí) studoval antropologii. Jinak všichni byli velmi milí a vstřícní.

light 2

Byly pro tebe něčím překvapivé informace, jež ses o bance dozvěděl?

Neřekl bych, že překvapivé, protože předtím jsem vlastně ani neměl očekávaní, jak to všechno funguje právě v České spořitelně. Řekl bych, že informace byly zajímavé a dostalo se mi velké inspirace. Hlavně tím, co se všechno děje v rámci rozvoje banky - není to vůbec rutinní práce a je zde velký prostor pro fantazii a realizace nápadů jednotlivých členů nebo týmů.

Dokážeš si představit, že pracuješ ve společnosti jako je Česká spořitelna?

Ano. Dokážu si představit, že pracují v České spořitelně - čekejte na CV :-). Vidím v tom dobrou možnost pro uplatněni svých dovedností a schopností. Obzvlášť by mě bavilo uplatňovat inovativní nápady.

 

Rozhovor vedl Josef Jankovský