Co děláme?

Naše poradenské týmy pomáhají a radí klientům, jak hospodařit s jejich financemi a mít se dobře – či ještě lépe. Přispíváme tak k vytváření úspěšných příběhů a k plnění snů. Díky širokému portfoliu produktů máme celou řadu možností, jak klientům pomoct k lepší budoucnosti.

6 důvodů, proč pracovat u nás

Robert Fojtů


Osobní bankéř

Do práce se chodím nabít energií 

Denně se potkávám s desítkami klientů, kterým se snažím zlepšit náladu a pomáhám řešit jejich finanční situaci. Když se mi to povede, vždy mě to nabije. 

Přidejte se k týmu osobních bankéřů České spořitelny a dělejte práci, která má smysl.

Ve Spořce pracuji asi jeden rok jako osobní bankéř. Je to pro mě škola života. Díky této zkušenosti vím, jak komunikovat s různými klienty a kolegy, a rozšířil jsem si také obzory v oblasti financí. Sám nyní lépe hospodařím s penězi a pomáhám s tím i své rodině a známým. Začátky na této pozici byly velmi náročné, ale posunuly mě tam, kde jsem dnes. A na další výzvy se těším.

Lenka Bešťáková


Vedoucí obchodního týmu

Hledám lidi s chutí na sobě pracovat

Vím, že žádný učený z nebe nespadl. Proto dávám přednost lidem s chutí do práce před univerzálními vojáky bankovnictví. Svému týmu důvěřuji, každý má zde prostor být sám sebou a učit se nové věci. Když chcete, jde všechno. Přidejte se k týmu bankovních poradců České spořitelny a získejte práci s možnostmi osobního i profesního růstu.

Do Spořky jsem nastoupila v roce 2008 na pozici bankovní poradkyně na pobočce v Nové Pace. Po třech letech jsem se stala vedoucí obchodního týmu pobočky v Jičíně a tuto pozici zastávám doposud. Baví mě práce s lidmi – rozvíjet je, předávat zkušenosti a také je od nich získávat. Práce ve Spořce je náročná, ale smysluplná. Můžete zde pozitivně ovlivnit životy tisíců klientů.

Jak se zlepšujeme?

Co neumíte, to vás naučíme

Pro osobní bankéře jsme připravili celou řadu možností, jak rozvíjet svůj talent a potenciál. Důležité jsou především plně hrazené tréninky a adaptační programy, které jsou při úspěšném absolvování zakončeny certifikací.

První den v bance

  • Přivítá vás celý tým i pobočka.
  • Seznámíte se s obchodní manažerkou.
  • Představíme vám plán a cíle adaptace.
  • Zajdete na oběd s novými kolegy.
  • Seznámíte se s našimi systémy a projdete prvním školením (bezpečnost, e-learning, přístupy).

Adaptace poradce trvá 3 měsíce a zahrnuje školení i praxi v týdenních obměnách.

  • 1. týden strávíte na pobočce se zkušeným poradcem.
  • 2. týden se vzděláváte (naučíte se prodejní příběh a komunikaci s klienty, seznámíte se s teorií).
  • 3. týden strávíte na pobočce se zkušeným poradcem a za účasti mentora si v praxi vyzkoušíte, co jste se naučili při školení.
  • 4. týden se opět vzděláváte (učíte se telefonovat a trénujete celý prodejní příběh se zkušenými kouči).

Na konci 3. měsíce, až budete mít dostatek zkušeností, znalosti produktů, aplikací, dokážete pracovat s elektronickým bankovnictvím, zpracujete úvěrový proces, získáte „Diplom poradce/specialisty/bankéře“.

Na čem aktuálně pracujeme?

  • Moje zdravé finance

    Poradenství Moje zdravé finance je náš způsob práce. Je to princip, na kterém je postaven náš poradenský přístup. Tímto způsobem řešíme různé životní situace klientů z pohledu financí. Pomáháme jim při řízení rozpočtu, hledání úspor na výdajích a potom například doporučujeme investování ušetřených peněz tak, aby ze svých úspor vytěžili maximum.

    mojezdravefinance.cz
  • Bezbariérové pobočky

    Každý rok přibývají bezbariérové pobočky. Dnes jich provozujeme více než 200. Otevřené jsou všem klientům i zaměstnancům.

Aktuálně volné pozice

Dobří osobní bankéři jsou rádi v kontaktu s lidmi. Umí naslouchat, dobře komunikovat a do své práce vkládají nadšení a nasazení. Rádi dosahují skvělých výsledků a své kolegy nikdy nenechají ve štychu. Jsou aktivní a přesvědčiví a vždy přemýšlejí, jak pro klienta připravit pozitivní zážitek s bankou.