Naše akce

Celebrity zvou k volbám v hravé kampani “Tvoje Poprvé"

10.10.2017
Zpět na články

Známé osobnosti lákají v hravém videu mladé lidi, aby šli 20. a 21. října k parlamentním volbám. Jaké bylo jejich poprvé prozrazují v kampani Tvoje poprvé Tomáš Klus, Natálie Kotková nebo Adam Mišík. Kampaň poběží až do voleb na sociálních sítích a webových stránkách tvojepoprve.cz.

 

Středobodem kampaně je dvojsmyslné video plné známých českých tváří. Osobnosti, mezi které patří modelka Natálie Kotková, zpěvák Tomáš Klus, tatérka Duhovka, blogerky z A Cup of Style, zpěvák Adam Mišík, dokumentarista Janek Rubeš, návrhářka Alex Monhart, malířka Léna Brauner a herec Vincent Navrátil se v něm svěřují, jaké bylo jejich poprvé a odlehčenou formou vyzývají mladé lidi, aby přišli k volbám.

„České politické strany nevěnují mladým lidem v kampani pozornost, protože tato skupina chodí k volbám velmi málo a pro strany je tak zajímavější zaměřit se na starší lidi. Volby jsou ale i pro mladé, a proto jsme se rozhodli pozitivně motivovat generaci nejmladších voličů,“ říká spoluautorka projektu Alžběta Králová z Institutu politického marketingu. Celá kampaň je zcela politicky neutrální: neříká se v ní, koho volit, ale zdůrazňuje, že je důležité se voleb zúčastnit.

Autorem kampaně je Institut politického marketingu (IPM), který se dlouhodobě snaží o kultivaci a profesionalizaci oboru politického marketingu v České republice. Partnery projektu se staly Česká spořitelna, Nadace Karla Janečka, Nadace Via a společnost Strunal Schönbach. Kampaň podporuje i LEO Express, který spot nasadil do všech svých vlaků po celé České republice a RunCzech, se kterým IPM organizuje předvolební běh. Mediálním partnerem je také New Age Advertising, jež zajišťuje kinoreklamu pro síť multikin Cinema City v České republice.